آپ بعد از یه مدت ! :|
یــه בُخــــ♥ــــے بـے مـَـغـــز...ツ
✖تـا آخـر خط باهات مـی اومـدم ، اگه سرِراهم نـُـقطه نمی ذاشـتـی✖

 آـפֿــــــہ بــُــــــز !
  
 تـورو چـــہ بـِـــہ پــُـــــز ...؟

 

 انـقِــضــایِ פֿـــآص بوבنــتـــ تمــوم شـבـہ ...
  
 بــہ سلــامـَــت!
 مـטּ ڪـــہ .:ـפــَــروم פֿــُــور:. نیـسـتـمـــ ...

 تصــمیــم گـرفــتـــم בیگــــہ تــو زِنـבِگــیِ פֿـــوבَمــ
  
 בـפֿــــآلـــــــــت نڪنــمـــــــــــ !
  
 בوستــاטּ هستــטּ زפـمتــشو مــے ڪــــشـטּ :| 


  large.jpg

troll3



نظرات شما عزیزان:

پسرخوب
ساعت11:23---23 ارديبهشت 1394
کاش هنوزم بچه بودیم

تاتمام دردمان ...

شکستن نوک مدادرنگی بود...


shayan
ساعت19:24---22 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی❤
اگ دوستداشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم نظر یادت نره❤
✿❤http://esh09216703382.loxblog.com/❤✿
خوشحال میشم به چت رومم بیای درجه هم میدم❤
✿❤http://www.arestarchat.ir❤✿



سارا یکتا
ساعت21:52---7 فروردين 1394
صبح حوصلم سر رفته بود گوشی پسرعمو و برداشتم دیدم 4 تا دوست دختر داره اسم دوست دختراشو با هم دیگه عوض کردم....! . . . . . .
الان دیگه دوست دختر نداره....
مریض نیستماااااا فقط حوصله ام سر رفته بود....!! میفهمییییییی؟؟؟؟ حوصلم سر رفته بود !



تانیا
ساعت1:57---5 فروردين 1394
کبریت های سوخته هم

روزی درخت های شادابی بوده اند!

مثل من ، که روزگاری می خندیدم

قبل از این که عشق روشنم کند …



تانیا
ساعت1:56---5 فروردين 1394
کبریت های سوخته هم

روزی درخت های شادابی بوده اند!

مثل من ، که روزگاری می خندیدم

قبل از این که عشق روشنم کند …



saeedsingle
ساعت10:45---25 اسفند 1393
اشک هایم که سرازیر می شوند
دیری نمی پاید
قندیل می بندند
عجیب سرد است
هوای نبودنت...
..
آپ کردم...
خبرتون نکنم نمیاین اصن دیگه؟


سارا یکتا
ساعت15:30---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............سر بزن .کامنت نمبدی فحش بده تا بدونم وبم می یای. خیلی دوس دارم فحش جدید یاد بگیرم فحش جدید چیزی بلدی؟؟؟؟؟؟؟بزور نباید سربزنی دوس دارم حضورت داوطلبانه باشه. اوکی؟؟؟؟

JAVAD.A
ساعت12:23---30 بهمن 1393
میگن زندگی کوتاهه پس بگذر ، ببخش و بخند !
ما که گذشتیم ، بخشیدیم ولی نتونستیم بخندیم . . .


دخترک سیاه پوش
ساعت7:41---30 بهمن 1393
خخخخخ قشنگ بودن
پاسخ:قشنگی از خودته بی اعصاب


سار ایکتا
ساعت21:59---29 بهمن 1393
اگه با هم قهرید اینو بدونید که دنیا دو روزه...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پس واسه دو روز ارزش نداره برید منت کشی و آشتی و این حرفا ...

همینجوری قهر بمونید... و حالشو ببرید.. ))
پاسخ:خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:, | 12:10 | ▂▃▄▅▆▇█▓▒░BiTa░▒▓█▇▆▅▄▃▂ |